Přečtěte si o zajímavostech ze světa prodeje vstupenek na našem blogu.ČÍST

Nový vzhled a funkce online prodeje vstupenek

čítanie na cca 2 min

Ve zkratce Vám přinášíme pět bodů nejdůležitějších informací o připravovaných změnách v našem online prodeji vstupenek. Změny ovlivní každého našeho zákazníka prodávajícího vstupenky online.

 

Změna se týká celého našeho rozhraní online nákupu vstupenek, který používáte – přizpůsobujeme ho nevyhnutelným změnám legislativy EU, technologii, zavádíme standard pro responzivitu, jednoduchosti používání a množství dalších věcí. Kompletní seznam novinek zpřístupníme průběžně.

 

Rok 2018 se nese ve znamení nové evropské legislativy GDPR, která se týká hlavně online technologií, bezpečnosti a zpracování soukromých údajů. GDPR vytváří pravidla, jakým způsobem musíme komunikovat s návštěvníky, jak a kdy jim můžeme zasílat informace, maily a tím pádem i vstupenky. Toto se u nás ve velkém dotýká online prodeje vstupenek. Mění se také způsob, jak ukládáme tyto informace na serveru a jak je používáme dále (odesíláme newslettery, přeposíláme vstupenky a podobně).

 

Změní se celé rozhraní online nákupu – jak vizuálně, tak i jednoduchostí používání. Celý proces zůstává stejný – dva kroky, ve kterých si kupující zvolí místa k sezení a následně zkontroluje objednávku, nastaví si slevy a vyplní své kontaktní údaje. Po návratu z platební brány se zobrazí výsledek transakce a rekapitulace.

 

Online nákup je plně responzívny a snadno se používá na mobilech. Zároveň je rychlejší a nabízí nové možnosti – přepnutí jazyka, jednodušší volbu slevy a podobně. Je navržen tak, aby maximalizoval konverzi úspěšnosti (aby co nejvíce kupujících úspěšně ukončilo nákup).

 

V celém Ticketware a Cinemaware musíme nutně změnit přístup k ukládaným osobním údajům návštěvníků. V průběhu času technologie vyžadují posun i v jiných oblastech – internetoví giganti, jako google, tlačí na rychlost webů, datovou náročnost, dostupnost z mobilů a podobně. Webstránky, které nesplňují tato pravidla, jsou penalizovány a získávají menší návštěvnost i výsledky. Všechny nejmodernější technologie implementujeme do nového online prodeje, abychom splnili tyto požadavky a věděli kupujícím nabídnout skvělou službu.

Pro nás je to povinná jízda, jak splnit požadavky trhu a legislativy. Zároveň je i v našem vlastním zájmu udělat to co nejlépe, protože podíl online prodeje vstupenek stále narůstá a my musíme optimalizovat weby tak, abychom je ještě zrychlili a zvládli nápor návštěvníků.

 

Změna představuje takový rozsáhlý zásah do našeho softwaru, že je nutné, aby náš nový online prodej vstupenek začali všichni zákazníci používat najednou. Změny navazují na nové zobrazení dat v systému a technologicky není možné udělat to jinak. Není možné dělat výjimky. O přesném termínu budeme informovat dopředu, očekáváme, že bude vše připraveno v polovině února.

 

Návrat na články